نمایندگی

نمایندگی مجاز

نمایندگی

نمایندگی مجاز

نمایندگی سامسونگ

گروه سامسونگ مجموعه‌ای نزدیک به ۸۰ شرکت، و بزرگترین مجموعه تجاری-صنعتی در کره جنوبی است. به گزارش بانکی، این گروه از شرکت‌های فعال در زمینه‌های مختلف از قبیل صنایع الکترونیک، صنایع شیمیایی، کشتی‌سازی، بیمه و … تشکیل شده‌است.
در سال ۲۰۱۲ نزدیک به ۳۵۰٬۰۰۰ نفر مشغول به کار برای این مجموعه بوده‌اند. سامسونگ الکترونیکز بزرگترین شرکت این گروه است.آنچه پیش روی شماست، گزارشی است مختصر و مفید از تاریخچه این شرکت بزرگ کره ای:
بیونگ چول لی شرکت سامسونگ را در سال 1938 تاسیس کرد. این شرکت در ابتدا به شکل فعلی نبود و کسب و کارش چیز دیگری بود. سامسونگ در بدو تاسیس یک شرکت وارد کننده محصولات غذایی بود. این شرکت در دهه 50 وارد کسب و کارهای دیگر از جمله بیمه و منسوجات شد.
سامسونگ الکتریکز از سال 1969 آغاز به کار کرد که تولید غالب آن هم تلویزیون بود. نخستین تلویزیون سیاه و سفید ساخت این شرکت در سال 1970 وارد بازار شد.
سامسونگی ها در دهه 70 کسب و کار خود را گسترش دادند و حتی تا تولید محصولات پتروشیمی هم پیش رفتند. این شرکت همچنین در این زمان تولید محصولاتی چون ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و مایکروویو را هم آغاز کرد.
در دهه 1990 سامسونگ تمرکز و توجه خود را بیش از گذشته بر دستگاه های الکترونیکی معطوف کرد. این شرکت شروع به تولید تلویزیون های رنگی، کامپیوترهای شخصی و ضبط صوت کرد. در همان زمان صادرات محصولات خود به کشورهای آمریکای شمالی را هم آغاز کرد.
سامسونگی ها در سال 1989 با شرکت BP یکی شدند تا محصولات پتروشیمی را در کره بفروشند.

نمایندگی کانن


هریک از کاربران محصولات کانن، در صورت بروز هرگونه نقض و خرابی در دستگاه‌های کانن، دل مشغول و نگران یافتن مکانی قابل اعتماد برای تعمیرات کانن می‌شوند. اگر شما نیز در حال تجربه‌ی این دلهره و نگرانی هستید ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با مراجعه به نمایندگی تعمیرات کانن می‌توانید بدون واهمه دستگاه خود را برای تعمیر تحویل دهید و آسوده خاطر باشید که نمایندگی تعمیرات کانن دستگاه شما را به دست مهندسان و متخصصان حرفه ای خواهد سپرد. مهندسانی که کار تعمیرات کانن را انجام می‌دهند ازمیان زبده‌ترین و مجرب‌ترین کادر در حوزه تعمیرات کانن برگزیده شده‌اند. تعمیرات کانن پس از بررسی‌های اولیه‌ی هرکدام از محصولات و ارائه‌ی مشاوره‌های مورد نیاز به مشتریان ارائه می‌گردد. پس از رضایت مشتریان، نمایندگی کانن هرگونه نقص و خرابی دستگاه کانن را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت برطرف خواهد ساخت. کادر فنی تعمیرات کانن در صورت نیاز به جایگزینی قطعه‌های فنی، از قطعات فنی و اورجینال این کمپانی استفاده خواهد کرد زیرا ما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا تعمیرات کانن به بهترین نحو انجام شود. به خاطر داشته باشید که نخستین گام، انتخاب مکانی مناسب برای تعمیرات کانن است. بنابراین هوشیار باشید و تعمیرات کانن را به نمایندگی‌های غیرمجار نسپارید. در صورت وقوع این اشتباه، ممکن است علاوه بر نقص‌های اولیه‌ی دستگاه، آسیب‌های جبران‌ناپذیر دیگری نیز ایجاد شود و دستگاه شما را کاملاً از کار بیندازد. تعمیر کانن توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحمیل هزینه‌های دوچندان به شما امکان اصلاح و بازیابی آن را برای همیشه از میان خواهد برد؛ لذا برای کسب هرگونه آگاهی در مورد شیوه‌ کار با محصولات کانن و یا در صورت بروز هر گونه نقض در محصولات کانن با نمایندگی تعمیرات کانن تماس بگیرید و اطمینان داشته باشید که متخصصان مجرب تعمیرات کانن با به کارگیری به‌روزترین فن‌آوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ، بالاترین سطح خدمات را در اختیار شما قرار خواهند داد

نمایندگی اچ پی

تعمیرات اچ‌پی، نیازمند حضور متخصصان حوزه‌ی صنعت چاپ و الکترونیک است. تمامی محصولاتِ ساخته شده درکمپانی اچ‌پی، نظیر ماشین‌حساب، مانیتور، دوربین دیجیتال، کامپیوتر شخصی و لپ‌تاپ، پرینتر، اسکنر و تلویزیون، در صورت نیاز به تعمیر، می‌بایست به دست متخصصان این حوزه سپرده شوند؛ متخصصانی که ضمن آشنایی با تمامی قطعات دستگاه‌های مذکور، آگاهی و اطلاعات کاملی درباره‌ی عملکرد هر کدام از آن‌ها داشته باشند. آشنایی با عملکرد محصولات اچ‌پی، موجب می‌شود تا در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه، قطعات معیوبِ آن به سرعت شناسایی شده و تعمیر گردند. تشخیص درست علت افت عملکرد دستگاه، ضمن آن‌که از آسیب‌رسانی به دیگر بخش‌های دستگاه جلوگیری می‌کند، از تحمیل هرینه‌های دوچندان به کاربر پیشگیری می‌کند. تعمیرات اچ پی به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ی محصولات این شرکت و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که از تعمیرات اچ پی به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که تخصص این کار را ندارند به شدت پرهیز کنید. تعمیرات اچ پی در مراکز غیرمجاز و به دست افراد مبتدی، نه تنها مشکل دستگاه شما را برطرف نخواهد کرد بلکه موجب وارد کردن صدمات جدی به بخش‌های دیگر دستگاه خواهد گردید که در برخی موارد با از کار انداختن کلی دستگاه امکان بازیابی و اصلاح آن را برای همیشه از بین می‌برد. حال که از ارزش و اهمیت حضور متخصصان در حوزه‌ی تعمیرات اچ‌پی، آگاهی یافتید، با خرسندی به اطلاع شما می‌رسانیم که کادر فنی متخصصان و مهندسان ما در مجموعه تعمیرات‌ اچ ‌پی قادر به ارائه‌ی تمامی خدمات در زمینه تعمیر و بازیابی محصولات اچ‌ پی می‌باشند. در این مجموعه تمامی تعمیرات اچ پی، به دست مهندسان مجرب و متعهد در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مصرف‌کنندگانِ محصولات اچ پی ارائه می‌گردد. مهندسان مرکز تعمیرات اچ پی، به‌روزترین فناوری‌ها و تجهیزات مورد نیاز جهتِ تعمیر و اصلاح تولیدات کمپانی اچ پی را در اختیار دارند. بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، انجام تعمیرات اچ‌پی را ساده‌تر و حرفه‌ای‌تر ساخته است. ابزارآلات مورد نیاز جهت تعمیرات اچ‌پی همانند خودِ محصولات کمپانی اچ‌پی به شکل ظریف و چندجانبه طراحی شده‌اند تا قابلیت اجرا و کار بر روی تولیدات کمپانی اچ پی را به کاربر بدهند. مدیریت مجموعه تعمیرات اچ پی به شما این اطمینان را می‌دهد که کادر فنی و مهندسان این بخش به تمامی مهارت‌های مورد نیاز تسلط دارند. مهندسان و متخصصان این حوزه پس از آنالیزهای بسیار و طی دوره‌های علمی و عملی و کسب مدارک بین‌المللی به همکاری فراخوانده شدند. بنابراین برای درخواست انجام هرگونه تعمیرات می‌توانید با مرکز تعمیرات اچ پی تماس بگیرید و یا با مراجعه به مرکز خدمات تخصصی تعمیرات اچ پی، از اصلاح و بازیابی دستگاه‌های خود در یک مرکز معتبر و مجاز مطمئن باشید. تمامی مواد مصرفی در روند تعمیرات اچ پی، از محصولات اورجینال، درجه یک و عالی است.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا در جهت تحقق اهداف مشتری‌مداری خود، مجموعه‌ای از زبده‌ترین متخصصان را گرد هم آورده است تا با ارائه‌ای ممتاز در زمینه‌ی خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان  را جلب نماید. این شرکت همگام با جوامع پیشرفته‌ی دنیا بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژه‌ای دارد.

خدمات پس از فروش ارائه شده در نمایندگی توشیبا، تمامی محصولات تولید شده این شرکت را شامل می‌شود. همانطور که می‌دانید شرکت چندملیتی و خوشه‌ای ژاپنی توشیبا در زمینه ی ساخت و تولید دستگاه‌ها و اجزای الکترونیکی(مثل حافظه‌های جانبی، کارت‌های حافظه، صفحات نمایشگر ال‌سی‌دی، سلول‌های سوختی برای تجهیزات تلفن همراه، نیمه‎هادی‌ها)، سیستم‌های زیرساخت اجتماعی(نظیر سیستم‌های برق قدرت، صنعتی، آسانسور، تجهیزات پزشکی، توربینهای نیروگاه‌های برق حرارتی، اسکنرهای دقیق پزشکی، کارت‌های آی‌سی ورودی درها)، محصولات دیجیتالی (مثل شبکه‌های دیجیتالی و رایانه‌ای، تجهیزات ارتباطات تلفن همراه، دی‌وی‌دی خوان‌ها، لپ‌تاپها) و لوازم خانگی (پلوپز با فشار خلاء، ماشین لباسشویی با مصرف کم انرژی، یخچال، تهویه مطبوع) فعالیت دارد.

نمایندگی توشیبا برای دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز به سازماندهی خویش ادامه می‌دهد. بدین منظور کارشناسان این مرکز همگی، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید توشیبا آشنایی دارند. به‌علاوه کارشناسان نمایندگی توشیبا ملزم به حضور در دوره‌های ملی و بین‌المللی هستند که هر ماه به منظور به‌روز رسانی مهارت‌ها و اطلاعات آن‌ها برگزار می‌گردد.

در این مجموعه تمامی تعمیرات توشیبا، به دست مهندسان زبده و متعهد در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین هزینه به مصرف‌کنندگانِ محصولات توشیبا ارائه می‌گردد. مدیریت نمایندگی توشیبا به‌روزترین تجهیزات را در اختیار مهندسان و کارشناسان خود قرار داده تا قادر باشند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، تعمیرات مورد نیاز را بر روی دستگاه‌ها اجرا کنند.  بهره‌مندی از ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی‌های روز دنیا جهت تعمیر، انجام تعمیرات توشیبا را حرفه‌ای‌تر ساخته است. ابزارآلات مورد نیاز جهت تعمیرات توشیبا همانند خودِ محصولات کمپانی توشیبا به شکل ظریف و چندجانبه طراحی شده‌اند.

چنانچه به خدمات پس از فروش نمایندگی توشیبا نیاز دارید، تنها پاسخ موجود تماس با ما خواهد بود.

تعمیرات لپ تاپ

با این حال تا چند سال بعد لپ تاپ ها به طور جدی برای بازار طراحی نشدند تا اینکه در سال ۱۹۸۳ شرکت کامپیوتری گاویلان لپ تاپی ساخت که ۶۴ کیلوبایت حافظه با دسترسی تصادفی (random access memory) یا RAM داشت و از یک ریزپردازنده ۸۰۸۸ به علاوه یک ماوس لمسی بهره می برد. این لپ تاپ سیستم عامل مخصوص به خود را داشت و یک چاپگر قابل حمل نیز آن را همراهی می کرد که ۴ کیلوگرم وزن لپ تاپ و ۴/۶ کیلوگرم وزن چاپگر بود. درایو فلاپی هم برای آن در نظر گرفته شده بود اما با دیگر کامپیوترها همساز نبود.

با تمام این مزایا گاویلان در این پروژه شکست خورد!

سال بعد، غول صنعت کامپیوتر «اپل» Apple IIc را روانه بازار کرد، که هرچند کامپیوتری در ابعاد یک نوت بوک بود اما در حقیقت یک لپ تاپ محسوب نمی شد. Apple IIc دارای ۱۲۸ کیلوبایت حافظه، درایو فلاپی ۲۵/۵ اینچی، دو درگاه سریال، یک درگاه برای ماوس، کارت مودم، منبع تغذیه خارجی و به صورت تاشو طراحی شده بود. این کامپیوتر ۵ کیلوگرم وزن داشت اما نمایشگر ۹ اینچی مونوکرومی آن جدا و سنگین تر بود. با این وجود این کامپیوتر قابلیت حمل نسبتاً آسانی داشت و هرچند در مقایسه با لپ تاپ های امروزی شاید غیرقابل تحمل به نظر آید ولی در آن زمان برای کار در منازل و فروشگاه ها استقبال خوبی از آن شد و تا پنج سال بعد هم همچنان در اوج ماند.
  در سال ۱۹۸۶ نیز IBM کامپیوتر شخصی چندکاربردی خود (IBM PC Convertible) را به بازار فرستاد که برخلاف Apple IIc یک لپ تاپ واقعی بود. این لپ تاپ همچون لپ تاپ گاویلان از یک ریزپردازنده مدل۸۰۸۸ استفاده می کرد اما دارای ۲۵۶ کیلوبایت حافظه، یک درایو فلاپی ۵/۳ اینچی، نمایشگر LCD، درگاه های موازی و سری چاپگر و فضایی برای نصب مودم داخلی بود. کامپیوتر شخصی چندکاربردی IBM همراه با یک سری از نرم افزارهایی که ویژه آن طراحی شده بودند، نظیر ویرایشگر متن، تقویم، ماشین حساب و دفترچه تلفن عرضه می شد. وزنی حدود ۴/۵ کیلوگرم داشت و ۳۵۰۰ دلار فروخته می شد. موفقیت این دستگاه بی نظیر بود و طلیعه دار تجارتی نو در عرصه لپ تاپ ها شد به طوری که توشیبا به زودی دنباله رو IBM شد و به دنبال آن شرکت های متعددی با پشتوانه های قوی علمی و مالی به این قافله پیوستند.

  از آن زمان تاکنون سازندگان بسیاری به این عرصه وارد شده و هر کدام تا حدودی به بهبود لپ تاپ ها کمک کرده اند. لپ تاپ های امروزی علاوه بر این که پیچیده تر، سبک تر، شکیل تر و به آنچه که «کای» در نظر داشت نزدیکترند.